طاحونه البابا كيرلس
اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 467447 اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 73011 اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 467447
اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 0002pmz

اهلا ًوسهلا بك عزيزي الزائر نورتنا في منتدي طاحونه البابا كيرلس نتمني ان تكون سعيد وانت بداخل المنتدي وقضاء وقت ممتع تفيد وتستفيد معنا ، اذا كانت اول زيارة لك للمنتدي فا اضغط علي تسجيل لتحصل علي عضوية جديده وتتمتع بكافة المزايا وتكون عضو في اسرة المنتدي ، واذا كنت عضو بالمنتدي فا اضغط علي دخول لتسجيل دخولك بعضويتك بالمنتدي .

اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 68085
طاحونه البابا كيرلس
اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 467447 اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 73011 اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 467447
اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 0002pmz

اهلا ًوسهلا بك عزيزي الزائر نورتنا في منتدي طاحونه البابا كيرلس نتمني ان تكون سعيد وانت بداخل المنتدي وقضاء وقت ممتع تفيد وتستفيد معنا ، اذا كانت اول زيارة لك للمنتدي فا اضغط علي تسجيل لتحصل علي عضوية جديده وتتمتع بكافة المزايا وتكون عضو في اسرة المنتدي ، واذا كنت عضو بالمنتدي فا اضغط علي دخول لتسجيل دخولك بعضويتك بالمنتدي .

اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 68085
طاحونه البابا كيرلس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابهأحدث الصورالتسجيلدخولالتسجيل

اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام)

Elta7ona
fofaaa
صحفى الطاحونه
عادل جبران
douha2020
شيرى بنت البابا كيرلس
MIDOVDJ
admin
abanob azat
13 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

من الذى يصلح ل رائسة المنتدى نعم للحريه نعم للاختيار
ابانوب عزت ابن المنتدى لتعديل المنتدى
اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 Vote_rcap13%اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 Vote_lcap
 13% [ 2 ]
كيرو وبيسو المديرين
اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 Vote_rcap80%اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 Vote_lcap
 80% [ 12 ]
ترشيح مدير اخر
اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 Vote_rcap7%اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 Vote_lcap
 7% [ 1 ]
مجموع عدد الأصوات : 15

التصويت مغلق

كاتب الموضوعرسالة
abanob azat
عضو جديد
عضو جديد
abanob azat

ذكر
مجموع المساهمات : 133
شفـيعي : العدرا ام النور والانبا مينا
الـعـمـل : خادم المنتدى
هـوايـتـي : اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 Readin10
مزاجي : اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 2110

بطاقة الشخصية
لقبك:

اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام)   اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 10163310الإثنين 21 مارس - 23:00

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ابناء منتدى الطاحونه الكرام

الي كل الاعضاء والزوار

شاهدت من خلال الفتره الماضيه حاله سيئه يمر بها منتدانا الغالي طاحونه البابا كيرلس

ولكن لما استطيع السكوت ....

ياشباب الطاحونه لمن يهمه منتدى الطاحونه
منتدانا الغالى
كما يلاحظ البعض ان منتدانا
لم نجد فاعليه في النشاط اكيده لتحسن المنتدى ولا تقدم
منذ نشئ منتدانا فـ 2008
فا هذا الشى لم نود
السكوت عاليه
لم ناخذ الموضوع بسخوريه او استهزاء
بل بمعرفه وفهم
لم نعلم لماذا لم تشارك جميع الاعضاء معنا في المنتدي ( الخدمه )
ولا اعلم لماذا لا يدخلون المنتدي
ولكن اعرف ان
منتدانا طالب التغير
منذ ثورتنا ثورة 25 يناير
التى طالبت ب تـغـيــــــــــر
وثورة منتدانا تنادى شباب وشابات الطاحونه
بـتـغـيــــر
ولم نطالب الى بتغير استايل او عضو او مشرف وانما
بتنحى بيسو وكيرو من منصب اداره المنتدى
لصالح المنتدى
بيسو لم يكن صديق ليا
بـــــــــــــل
انه اكثر من اخااً ليا
وكيرو كذلك
ولكن مصلحة منتدانا فوق كل شئ
قول نعم لمن تريد لترشيح الاداره
انها ثوره سلميه
وليس احد مستفيد ب اى شئ اخر
الى ب خدمته ل منتدانا الطاحونه
لم اكن سلبيا ولا مجرد كلام بل سوف تشاهد التغير
اطالب من مدير المنتدى بتنحى عن منصب الاداره فوراً
لتغير مصير منتدى الطاحونه للاحسن شاركو معى
وانضمو للاستفتاء السلمى وحرر منتداك من الفوضه
ونعم للحريه

برنامجى الانتخابى هو لم اتكلم كثيراً عنه
بل تشاهدون فعل
لدينا 3 خيرات للاستفتاء

1 - المترشح ابانوب
2 - الرئيسين الحالين
3 - مدير جديد تودون اختياره للترشيح

الاستفتاء صالح لمدة 25 يوماً من تاريخ ثورتنا
انضم لم تكن سلبيا
المنتدى بين ايديك ويصرخ اليك
اغيثو المنتدى اغيثو المنتدى اغيثو المنتدى

من ابن المنتدى
ابانوب عزت

كاتب الموضوعرسالة
abanob azat
عضو جديد
عضو جديد
abanob azat

ذكر
هـوايـتـي : اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 Readin10
مزاجي : اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 2110

بطاقة الشخصية
لقبك:

اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام)   اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 10163310الجمعة 25 مارس - 23:45

يالهوى انا بوق ع الفاضى ماشى ماشى
اول وحده هتطردى انتى بس
ههههههههههههههههه
ميرسى يا توتا
وربنا معانا ومع الجميع انشاءلله
abanob azat
عضو جديد
عضو جديد
abanob azat

ذكر

بطاقة الشخصية
لقبك:

مُساهمةموضوع: رد: اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام)   اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 10163310الجمعة 25 مارس - 23:58

el3dra

ميرسى شرين ع رأيك
بس انا مبقولش بيسو ولا كيرو مش نشطاء لا
بلعكس
بس انا شايف انى كل المنتديات شبه بعض الى هنا ولى ف اى منتدى كلو زى بعض
من اخبار افلام ترانيم والخ..
اما انا ف افكارى الجديده لتشغيل المنتدى يمكن لو نفزتها
هبقا اول واحد عملت كده فـ منتدى مجانى
والخدمه مش هتبقا بعدد المساهمات وبس
زى منتى بتقولى الى هما 113
ع فكره هما هيبقو 115 دلوقتى
ههههههه
بس المفروض انى مهمة المدير ف الافكار يبقا كل ما هوا جديد
ف المنتدى لتشغيل المنتدى مش ف عدد المساهمات
وايه تنزل مواضيع ويدخل العضو يقول
شكرا شكرا موضوع رائع وياخد الى عايزو ويطلع
عايز اغير الطريقه السلبيه دى
لكن لو قمنا بتنفيز الافكار
هنلاحظ الفرق الكبير
وحاولى تشوفى الفديو ع اليوتيوب
وميرسى ع رأيك الجميل ده
شيرين
عضو شغال
عضو شغال
شيرين

انثى
مجموع المساهمات : 449
شفـيعي : البابا كيرلس
الـعـمـل : خادمه لفاديا
هـوايـتـي : اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 Chess10
مزاجي : اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 65841310

بطاقة الشخصية
لقبك: دمعـه

مُساهمةموضوع: رد: اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام)   اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 10163310السبت 26 مارس - 18:42

انا مش بتكلم على عدد المساهمات انا بتكلم فينك من 2008 عملت كام موضووووووع ايه الا انت ضفته وافادتنى افتكر الانسان الا بيدور على مصلحه المنتدى يبقى لازم يكون عممل فى حجات كتيرررره وانا مش شايفه انك عملت حاجه للمنتدى غير انك عايز تاخد مكان بيسووو وكيرووو وده شىء انا مش برشحه خالص الجواب بيبان من عنوانه وانا مش ارشحك مدير للمنتدى انا اسفه لانى مش شايفه اى نشاط انت عامله قبل كده فى المنتدى
abanob azat
عضو جديد
عضو جديد
abanob azat

ذكر

بطاقة الشخصية
لقبك:

مُساهمةموضوع: رد: اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام)   اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام) - صفحة 2 10163310الجمعة 1 أبريل - 0:42

slam wn3ma
الى انتى مشفتهوش منى
من خلال 2008
من تاريخ تسجيلى
هتشوفى خلال ساعات انشاءلله بس كل الى محتاجه انى
ايد الاعضاء ف ايدى بس
لئنى زى ما بيقولو
ايد لوحدها متصقفش

اغيثو المنتدى نطالب مدير المنتدي بتنحى من منصب رئاسته للمنتدى (دخول هام)
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» وسع يا جدع- اجمد موضوع فى المنتدى(ومنعا للاحراج ممنوع دخول المشرفين)
» مين عريس ومين عروسة المنتدى.. لعبه حلوه ممنوع دخول المتزوجين
» تهنئة كبيرة للمنتدى بمناسبة بدء صوم الميلاد المجيد
» هتعمل ايه لو انت بقيت مدير للمنتدي 24 ساعة ؟؟؟؟؟؟؟؟
» مايكل منير: نؤيد رفض مبارك التدخل الخارجى فى شأن مصرولكن نطالب بقانون لبناء دور العبادة والشدة فى التعامل مع الارهابيين