طاحونه البابا كيرلس
الشيطان مابقاش يضايقنى  467447 الشيطان مابقاش يضايقنى  73011 الشيطان مابقاش يضايقنى  467447
الشيطان مابقاش يضايقنى  0002pmz

اهلا ًوسهلا بك عزيزي الزائر نورتنا في منتدي طاحونه البابا كيرلس نتمني ان تكون سعيد وانت بداخل المنتدي وقضاء وقت ممتع تفيد وتستفيد معنا ، اذا كانت اول زيارة لك للمنتدي فا اضغط علي تسجيل لتحصل علي عضوية جديده وتتمتع بكافة المزايا وتكون عضو في اسرة المنتدي ، واذا كنت عضو بالمنتدي فا اضغط علي دخول لتسجيل دخولك بعضويتك بالمنتدي .

الشيطان مابقاش يضايقنى  68085
طاحونه البابا كيرلس
الشيطان مابقاش يضايقنى  467447 الشيطان مابقاش يضايقنى  73011 الشيطان مابقاش يضايقنى  467447
الشيطان مابقاش يضايقنى  0002pmz

اهلا ًوسهلا بك عزيزي الزائر نورتنا في منتدي طاحونه البابا كيرلس نتمني ان تكون سعيد وانت بداخل المنتدي وقضاء وقت ممتع تفيد وتستفيد معنا ، اذا كانت اول زيارة لك للمنتدي فا اضغط علي تسجيل لتحصل علي عضوية جديده وتتمتع بكافة المزايا وتكون عضو في اسرة المنتدي ، واذا كنت عضو بالمنتدي فا اضغط علي دخول لتسجيل دخولك بعضويتك بالمنتدي .

الشيطان مابقاش يضايقنى  68085
طاحونه البابا كيرلس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابهأحدث الصورالتسجيلدخولالتسجيل

الشيطان مابقاش يضايقنى

كاتب الموضوعرسالة
شيرين
عضو شغال
عضو شغال
شيرين

انثى
مجموع المساهمات : 449
شفـيعي : البابا كيرلس
الـعـمـل : خادمه لفاديا
هـوايـتـي : الشيطان مابقاش يضايقنى  Chess10
مزاجي : الشيطان مابقاش يضايقنى  65841310

بطاقة الشخصية
لقبك: دمعـه

الشيطان مابقاش يضايقنى  Empty
مُساهمةموضوع: الشيطان مابقاش يضايقنى    الشيطان مابقاش يضايقنى  10163310السبت 10 ديسمبر - 21:27

الشيطان مابقاش يضايقنى

عدو الخير مابقاش يضايقنى ولا بيسأل فيااا ولا حتى بيفكر فيا خلاص ماعدش يعاكسنى زى الاول عارفين ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا هاقولكوا ................
...

لانى ماعدتش اصلى زى الاول وكماااااااااااان مابقتش اروح كنيستى ولا اتناول من جسد ودم يسوع مابقيتش اكلم يسوع حبيبى زى الاول ابتدت حياتى تضعف وتنزل واحده واحده للاسفل وعدو الخير فرحان فياااااا وانا عامله نفسى مش واخده بالى لانى انا عايزه كده لانه ديمااااا بيحليلى الخطيه قدامى ويقولى مره وعدت ماتخفيش الدنيااا جميله انتى معقداها ليه واقول لنفسى على رايك ياعدو الخير بكره ربنااااا هايسامحنى لما اروحله بمعنى اصح انى كنت بستغل حب ربناااا ليااااا وبقول جرد لما اروح لربناااا هايسامحنى ويخدنى فى حضنه طبعاااا دى حقيقه ربنااا للخطاه ربناا منتظر اى حد يجى ليه وبيبقى مبسوط بيه انه فى حضنه ويطبط عليه ويقوله وحشتنى يابنى لان ربنااا بيحبناااا من قلبه بس انا حزينه قووى لانى مجرد انى افكر فى الخطيه واتلذذ بها واقول ربناااا هايسامحنى ده غلط كبييييييييييير قوى بس كنت مش حاسه بيه

ااااااااااااااااه ياربى حالى بقى مش حالى
ما عدتش احس بعدو الخير انه بيحاربنى عشان بقيت من ضمن الحاشيه بتوعه الا بتسمع كلامه بقيت مقيده بسلاسل الخطيه ماعدتش يدينى ضربات لانى خلاص اطمن انى بقيت بعيده عن يسوعى الا فدانى على الصليب اا لو كنت قريبه ليسوووووووووووع كان زمانه بيحاربنى حرب شديده لان صفات الشيطان انه مش بييأس ابدااااااا بيفضل ورا الانسان لغايه لما يقع فى الخطيه

لكن ............جه الوقت انى افوق من الغيبوبه الا انا فيهااااا وافك قيودى واعيش بحريه واطلب يسووووووووووووووووووووع انه يساعدنى اتووووووووووووووب توبه حقيقه من القلب
ربنااااااا عايزنى وبيطلبنى بدليل انا بعت ليا رساله عن طريق رؤياااااا شوفتها امس
رؤيه غريبه جداااااااا عشان كده قولت هذا الكلام السابق لان بهذه الرؤيه هى الا فوقتنى
من الا انا فيه

الرؤيااا انى كنت فى مكان فيه ناس كثيره وانا كنت من ضمنهم عايشه زيهم مش فارقه معاهم الحياه يعنى عايشين باستهتار وفجأه حصلت حاجه غريبه لقيت الدنيااااا اظلمت وشوفت تنين جامد قوووى بيرمى على الناس نار وبتحرقهم ابتديت اجرى من خوفى للاموت وكان فى ناس واقفه بتصلى وتسبح ربنااااا ومش خايفه قولت لنفسى اروح اتحمى فى الناس دى لانى حسيت انى دى القيامه وكان من ضمن الناس كان فى كاهن وشه منوووووووور روحت عنده اقوله يا ابوناااااا انا عايزه اعترف واتناول واصلى معاكم الغريبه انه ماكنش سامعنى ولا راضى يكلمنى لكن من كتر بكائى بالدموع المره رد عليااااا وقالى فاااااات الاوان كنتى فين كان عندك وقت بس خلاص راح منك جايه دلوقتى تتقربى بعدهاااااااا فقت من منامى لقيت نفسى الضعيفه بتبكى وتصلى لربنااااا وقولت ربى والهى رسالتك وصلت لياااااااا

واكيد وصلت ليكووووووووووووووووووووو

صلوا لااجل ضعفى

شيرين

الشيطان مابقاش يضايقنى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كيف سقط الشيطان
» خلاااااااااااااص... انا قررت اتكلم مع الشيطان
» لماذا يحارب الشيطان بكل شراسه
» عبدة الشيطان
» حديث المسيح مع الشيطان في جنة عدن