طاحونه البابا كيرلس
عاوز اخد رايكم فى حاجة 467447 عاوز اخد رايكم فى حاجة 73011 عاوز اخد رايكم فى حاجة 467447
عاوز اخد رايكم فى حاجة 0002pmz

اهلا ًوسهلا بك عزيزي الزائر نورتنا في منتدي طاحونه البابا كيرلس نتمني ان تكون سعيد وانت بداخل المنتدي وقضاء وقت ممتع تفيد وتستفيد معنا ، اذا كانت اول زيارة لك للمنتدي فا اضغط علي تسجيل لتحصل علي عضوية جديده وتتمتع بكافة المزايا وتكون عضو في اسرة المنتدي ، واذا كنت عضو بالمنتدي فا اضغط علي دخول لتسجيل دخولك بعضويتك بالمنتدي .

عاوز اخد رايكم فى حاجة 68085
طاحونه البابا كيرلس
عاوز اخد رايكم فى حاجة 467447 عاوز اخد رايكم فى حاجة 73011 عاوز اخد رايكم فى حاجة 467447
عاوز اخد رايكم فى حاجة 0002pmz

اهلا ًوسهلا بك عزيزي الزائر نورتنا في منتدي طاحونه البابا كيرلس نتمني ان تكون سعيد وانت بداخل المنتدي وقضاء وقت ممتع تفيد وتستفيد معنا ، اذا كانت اول زيارة لك للمنتدي فا اضغط علي تسجيل لتحصل علي عضوية جديده وتتمتع بكافة المزايا وتكون عضو في اسرة المنتدي ، واذا كنت عضو بالمنتدي فا اضغط علي دخول لتسجيل دخولك بعضويتك بالمنتدي .

عاوز اخد رايكم فى حاجة 68085
طاحونه البابا كيرلس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابهأحدث الصورالتسجيلدخولالتسجيل

عاوز اخد رايكم فى حاجة

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
فضفض
* مـن ابـنـاء الـبـابـا *
* مـن ابـنـاء الـبـابـا *

ذكر
مجموع المساهمات : 11
شفـيعي : جميع الـقـديسين
الـعـمـل : منتدي الطاحونه

عاوز اخد رايكم فى حاجة Empty
مُساهمةموضوع: عاوز اخد رايكم فى حاجة   عاوز اخد رايكم فى حاجة 10163310السبت 12 نوفمبر - 1:47

انا شاب عندى 25 سنة ومن فترة حدثت وفاة لاحد الاصدقاء ومن قوتها بقيت بحس بالموت وحاسس انى خلاص هموت لدرجة التفكير دا بقى واخد كل تفكيرى وميقتش عارف اعيش ولا اى حاجة بقيت حياتى حزينة لدرجة انى كنت مرتبط بانسانة وناوى اخطبها دلوقتى فكرت انى اسيبها رغم حبى الشديد لها ومبقتش عارف اعمل اية ارجو الافادة
Elta7ona
في خدمه الجميـــع
في خدمه الجميـــع
Elta7ona

ذكر
مجموع المساهمات : 943
شفـيعي : Pope kerolos &Tmav Erene
الـعـمـل : مصمم مبتديء
هـوايـتـي : عاوز اخد رايكم فى حاجة Chess10
مزاجي : عاوز اخد رايكم فى حاجة 32781810

بطاقة الشخصية
لقبك:

مُساهمةموضوع: رد: عاوز اخد رايكم فى حاجة   عاوز اخد رايكم فى حاجة 10163310الأحد 13 نوفمبر - 17:25

اولا مش من المفروض انك تكون زعلان لان ربنا سمحلك بفرصه تاني تعيشها وتكرزها ف حياه التوبه والبعد عن الخطيه مش معني ان صديقك يموت او حتي اخ يموت او اب يموت كل دي اساليب نداء من ربنا ليك بيقولك عيش حياه الاستعداد مش تعيش حياه حزينه او انك تسيب انسانه انتا حبيتها وكنت ناوي ترتبط بيها انتا كده مش بتبتدي تصلح انتا كده بتهدم حياتك ابدأ حياتك من جديد لان ربنا كتبلك عمر جديد عيشها ليه من كل قلبك ولما يجي ف تفكيرك صديقك الي مات قول انا لازم اكون مستعد للموت ف اي لحظه وخد الموقف دا علي انه رساله تذكير بانك تعيش حياه الاستعداد واستفاد من كل دقيقه تعيشها بانك متخطئش فيها ولو اخطأت استفاد من اخطاءك وعدي عليها مش تخليها تجزبك لأسفل او ترجعك خطوه للخلف وبعدين اي ذنب الانسانه الي انتا حبيتها اشكر ربنا انو ادالك نعمه زي كده وربنا يوفقك وتخطبها بس متنساش تدعينا وتدعيلنا وربنا يبارك حياتك ويختارلك كل صالح
https://elta7ona.own0.com
شيرين
عضو شغال
عضو شغال
شيرين

انثى
مجموع المساهمات : 449
شفـيعي : البابا كيرلس
الـعـمـل : خادمه لفاديا
هـوايـتـي : عاوز اخد رايكم فى حاجة Chess10
مزاجي : عاوز اخد رايكم فى حاجة 65841310

بطاقة الشخصية
لقبك: دمعـه

مُساهمةموضوع: رد: عاوز اخد رايكم فى حاجة   عاوز اخد رايكم فى حاجة 10163310السبت 10 ديسمبر - 18:19

بحييييييييييييييييييييييييييك يا كيروووووو على الكلام الا كله مليان بركه ومفيده جدااااااااااااااا ومقدرش اقول كلام تانى من بعد كلامك وانا بكمل كلامك يا اخى الغالى الحياااااااااااااااااااااه ماعدتش انك تفكر فى الموت وتحزن نفسك وتبهدل حياتك بالعكس افرح وابعد عن الحزن الكئيب لانها تعتبر محاربات الشيطان ليك انك تدخل فى دايره الحزن واليألس لكن اعتبرهااا زى ما الطاحونه قالك عليهااا انها تكون رساله من عند يسوع ليك بيقولك حبيبى انت بعدت عنى قدامك فرصه عشان تيجى ليااااا لانى بحبك يابنى اخى الغالى الرساله دى بردووو لياااا ولغيرى انا اكون على استعداد للموت عشان اقدر اشوف يسوع لازم اقدم توبه حقيقه من القلب عشان اقدر اقف قدام يسوع واكون فى حضنه اخى افرح افرح عيش حياتك بكل فرح مع يسوع احنااا ملنتاش غيره واوعى تفكر انك تسيب انسانه انت حبيتهاااا عشان نقد\ر نجيلك فرحك ولو مقدرناش نقدر نعملك هنا فى طاحونه البابا احتفال احتفاااااااااا مش تحلم بيه الف مبروك مقدماااااااااااااااااااااااااااا ربنااا يبارك حياتك ياخى

عاوز اخد رايكم فى حاجة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ممكن تقولولى رايكم ايه؟
» ايه رايكم كلنا نصلي مع بعض ؟؟
» عاوز حلللللل
» عاوز حد يساعدني
» مشكلة من الحياة عاوز آراؤكم