طاحونه البابا كيرلس
نكت رخمة اخر حاجة 467447 نكت رخمة اخر حاجة 73011 نكت رخمة اخر حاجة 467447
نكت رخمة اخر حاجة 0002pmz

اهلا ًوسهلا بك عزيزي الزائر نورتنا في منتدي طاحونه البابا كيرلس نتمني ان تكون سعيد وانت بداخل المنتدي وقضاء وقت ممتع تفيد وتستفيد معنا ، اذا كانت اول زيارة لك للمنتدي فا اضغط علي تسجيل لتحصل علي عضوية جديده وتتمتع بكافة المزايا وتكون عضو في اسرة المنتدي ، واذا كنت عضو بالمنتدي فا اضغط علي دخول لتسجيل دخولك بعضويتك بالمنتدي .

نكت رخمة اخر حاجة 68085
طاحونه البابا كيرلس
نكت رخمة اخر حاجة 467447 نكت رخمة اخر حاجة 73011 نكت رخمة اخر حاجة 467447
نكت رخمة اخر حاجة 0002pmz

اهلا ًوسهلا بك عزيزي الزائر نورتنا في منتدي طاحونه البابا كيرلس نتمني ان تكون سعيد وانت بداخل المنتدي وقضاء وقت ممتع تفيد وتستفيد معنا ، اذا كانت اول زيارة لك للمنتدي فا اضغط علي تسجيل لتحصل علي عضوية جديده وتتمتع بكافة المزايا وتكون عضو في اسرة المنتدي ، واذا كنت عضو بالمنتدي فا اضغط علي دخول لتسجيل دخولك بعضويتك بالمنتدي .

نكت رخمة اخر حاجة 68085
طاحونه البابا كيرلس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابهأحدث الصورالتسجيلدخولالتسجيل

نكت رخمة اخر حاجة

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
peter shemakar
* مـن ابـنـاء الـبـابـا *
* مـن ابـنـاء الـبـابـا *

ذكر
مجموع المساهمات : 78
الـعـمـل : بنشرة
مزاجي : نكت رخمة اخر حاجة 55176210

نكت رخمة اخر حاجة Empty
مُساهمةموضوع: نكت رخمة اخر حاجة   نكت رخمة اخر حاجة 10163310الخميس 11 ديسمبر - 14:36

_عريس بيقول لعروستة انتي لازم تعرفي ان كلمتي ف البيت زي الساعة بصتلو بنظرة غضب قالها يعني لابتقدم ولا تاخر.

_واحد بيقول لصاحبة امبارح خليت مراتي تركع علي رجليها قالة صحيح لية قالة كانت بتقولي اطلع من ىتحت السرير.

_مرة بيسالو واحد بخيل طحن لو الدنيا بردت تعمل اية؟ فرد اقرب من الدفاية قالوا ولو بردت اكت ؟ قال اقرب اكتر قالوا ولو بردت اكتر ؟ قال الزق في الدفاية طب ولو نزلت تلج ؟ اشغل الدفاية وامرى للة

_مرة واحد غبى ماشي في الشارع عمال يقول يارب امد ايدي في جيبي الاقي 10 جنية مد ايدة في جيبة لقاه مخروم رجع يدور علي العشرة جنية

مرة واحد غبي لقي كنز قال كويس فاضل الخريطة

_مرة واحد مسطول قاعد يفكر مع نفسه ويقول "جمبرى فى الطبق؟ لا لا ارنب فى الجردل؟ برضه لا مش دى استكوزا فى البانيو؟ يوووة برضه مش دى، انا هتصل اعرف من الدكتور احسن." راح اتصل بيه وساله "يا دكتور انا عندى ايه؟" قالة قولت لك ميت مرة انت عندك سطان في الحوض

_احد غبى قوى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه.... فبص لهم وقال: ياااااةكنت هتخنق

_ مرة اتنين اصحاب بيقولو ابعض تصدق انا الخدام بتاعى غبى اوى فالتانى قالوه لا ده انا الخدام بتاعى اغبى فقالوه الاولانى تعالى نشوف فجه الاول ونادى الخدام بتاعه وقالوه خد الربع جنيه ده وروح اشترى ليه عربيه مرسيدس واليانى نادى الخدام بتاعه وقالوه روح النادى وشوفنى هناك ولا لآ فراحوا الخدامين و اتقبلو فى السكه فواحد منهم قال للتانى تصدق الراجل اللى انا بشتغل عنده غبى اوى تصور بعتنى اشتريله عربيه و ما يعرفش ان انهارده الحد والمحلات قافلة فالتانى قاله لا ده انا بشتغل عند واح اغبى من بتاعك تصور بعتنى النادى اشوفه هناك يعنى مش قادر يرفع سماعة التليفون و يسأل على نفسه

_واحد رخم دخل أحد المطاعم وطلب صحن فول، وبعدما أنتهي من آكله سأل الجرسون: كم تريد ثمناً للفول، اجابه: 13 قرشاً..مد الخبيث يده في جيبه وأخرج ال13 قرش ورماها على الارض.. وتكرر المشهد 3 أيام متتالية. وفي اليوم الرابع دخل المطعم وما معاه صرافة فاعطى الجرسون ربع جنيه(25) قرش وقال له واحد فول، طبعا الجرسون حب ينتقم منه فاحضر الباقي(12)قرش ورماهم على الارض وقال له خذ الباقي، فاخرج الرخم قرش من جيبه ورماه فوق ال( 12) قرش وقال للجرسون كمان واحد فول

_مرة واحد رخم اوى وقع في حفرة ، قال احسن

_واحد قال لأبوه بابا عاوز أكمل دراستي بره قال وايه المشكلة، قول لأمك تفرشلك في الحوش بس خد بالك لتبرد

_مره نكته ماشية بتعيط ليه؟؟ عشان واحد ضحك عليها

_ [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
admin
في خدمه الجميـــع
في خدمه الجميـــع
admin

ذكر
مجموع المساهمات : 3687
شفـيعي : St.maria & El pope kyrillos
الـعـمـل : في خدمه الجميع
هـوايـتـي : نكت رخمة اخر حاجة Sports10
مزاجي : نكت رخمة اخر حاجة 56509910

بطاقة الشخصية
لقبك: خادم الجميـع

نكت رخمة اخر حاجة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت رخمة اخر حاجة   نكت رخمة اخر حاجة 10163310الخميس 18 ديسمبر - 0:08

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جاااااااااااااامدين يا حااااااااااازم
http://www.elta7ona.own0.com
يوستينا بنت البابا
مشرف عام
مشرف عام
يوستينا بنت البابا

انثى
مجموع المساهمات : 3354
شفـيعي : البابا كيرلس
الـعـمـل : خادمه الرب يسوع
هـوايـتـي : نكت رخمة اخر حاجة Travel10
مزاجي : نكت رخمة اخر حاجة 84436910

بطاقة الشخصية
لقبك: قطه المنتدي

نكت رخمة اخر حاجة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت رخمة اخر حاجة   نكت رخمة اخر حاجة 10163310الإثنين 26 يناير - 10:31

ههههههههههههههههههههههه

رخمه اوي بس تفطس من الضحك يابيتررررررر

ميرسي ياقمررررررررررررررر

نكت رخمة اخر حاجة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» قداسة البابا كيرلس السادس يحتفل بقداس عيد القيامة المجيد - 1967
» ( فكرى تانى انا شايف ان اكل اللبان مفهوش حاجة)
» عاوز اخد رايكم فى حاجة
» قوم ياماجد وافتكر كل حاجة
» حاجة الإنسان إلى اللــه