طاحونه البابا كيرلس
مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 467447 مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 73011 مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 467447
مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 0002pmz

اهلا ًوسهلا بك عزيزي الزائر نورتنا في منتدي طاحونه البابا كيرلس نتمني ان تكون سعيد وانت بداخل المنتدي وقضاء وقت ممتع تفيد وتستفيد معنا ، اذا كانت اول زيارة لك للمنتدي فا اضغط علي تسجيل لتحصل علي عضوية جديده وتتمتع بكافة المزايا وتكون عضو في اسرة المنتدي ، واذا كنت عضو بالمنتدي فا اضغط علي دخول لتسجيل دخولك بعضويتك بالمنتدي .

مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 68085
طاحونه البابا كيرلس
مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 467447 مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 73011 مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 467447
مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 0002pmz

اهلا ًوسهلا بك عزيزي الزائر نورتنا في منتدي طاحونه البابا كيرلس نتمني ان تكون سعيد وانت بداخل المنتدي وقضاء وقت ممتع تفيد وتستفيد معنا ، اذا كانت اول زيارة لك للمنتدي فا اضغط علي تسجيل لتحصل علي عضوية جديده وتتمتع بكافة المزايا وتكون عضو في اسرة المنتدي ، واذا كنت عضو بالمنتدي فا اضغط علي دخول لتسجيل دخولك بعضويتك بالمنتدي .

مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 68085
طاحونه البابا كيرلس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابهأحدث الصورالتسجيلدخولالتسجيل

مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟

admin
مينا ابن الباباكيرلس
شيرى بنت البابا كيرلس
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شيرى بنت البابا كيرلس
قسم القصص والتأملات الروحيه
شيرى بنت البابا كيرلس

انثى
مجموع المساهمات : 1831
شفـيعي : العدرا والبابا كيرلس ومارمينا
الـعـمـل : فى خدمة المسيح
هـوايـتـي : مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ Painti10
مزاجي : مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 2310

بطاقة الشخصية
لقبك:

مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟   مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 10163310الأربعاء 20 مايو - 19:00

:(

فى مشكلة حصلت للفتاة ما وانا عايزة اخد رايكم فيها
فى بنت كانت بتدخل شات وبعدين كلمتها وحدة وعايزة تتعرف عليها قالتلها هاى يا فلانة
ممكن نتعرف انا بنت واسمى كذا المهم اتعرفو وبعدين اتكلمو على الايميل راحت البنت قالت ممكن يا فلانة نتكلم مايك راحت قالتلها انا معنديش مايك قالتلها اوك المهم بعد مدة من الكلام واتاكدت انها بنت لانها كانت بتتكلم معاها فى حجات بناتى المهم قالتلها ممكن رقم الموبيل ادتلاها الرقم لانها كانت فكرة انها بتكلم بنت
وبعدين راحت اتكلمت معاها على الموبيل وكان صوتها صوت بنت طبعا دة برنامج بيغير الصوت من صوت راجل لصوت بنت والعكس المهم اتكلمت معاها وبعد كدة قالتلها ورينى صورتك يا قمر راحت ورتهالها بعتتهالها كمان وبعدين راحت قالتلها طيب وانتى قالتلها اهى الصور عشان تعرفى انى انا بنت المهم بعتتلها صور مفبركة طبعا وبعد كدة
اكتشفت البنت انها بتكلم ولد وبيشتغلها دخلها من ايميل تانى وقالها على فكرة انا الى كنت بكلمك على اساس انى بنت
وزلها طبعا بالصور راحت هية اتصدمت طبعا لما عرفت كدة راحت قالتلة انت لو فعلا ابن المسيح متعملش كدةقالها طبعا ابن المسيح وهمسح الصور يعنى انا هعملها اية انا عملت كدة عشان انتى فكرة نفسك فهمة كل حاجة
بس راحت قالتلو اوك المهم هية كانت معرفة وحدة صحبتها علية بس صحبتها مكنتش بتكلمة كتير وكان بيقول عليها قفل مصدى عشان مش عايزة تديلو رقم موبيلها المهم كلم صحبتها راح بعتلها صور صحبتها وقلها دى اشكال تصحبيها
وفضل يضحك والبنت دلوقتى محتارة تعمل اية عشان الولد دة يمسح صورها من عندة ؟؟؟
مستنية ردودكو للموضوع ورايكم
مينا ابن الباباكيرلس
* مـن ابـنـاء الـبـابـا *

ذكر
مجموع المساهمات : 5
شفـيعي : الباباكيرلس
الـعـمـل : خادم ليسوع المسيح
هـوايـتـي : مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ Travel10
مزاجي : مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 2010

مُساهمةموضوع: رد: مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟   مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 10163310الأحد 24 مايو - 3:55

مينا ابن الباباكيرلس كتب:
تحاول تكلم الولد ده وترسم عليه لحد ما تمسك عليه حاجه يبقى وحده بوحده
والبادى اظلم
admin
في خدمه الجميـــع
في خدمه الجميـــع
admin

ذكر
مجموع المساهمات : 3687
شفـيعي : St.maria & El pope kyrillos
الـعـمـل : في خدمه الجميع
هـوايـتـي : مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ Sports10
مزاجي : مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 56509910

بطاقة الشخصية
لقبك: خادم الجميـع

مُساهمةموضوع: رد: مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟   مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 10163310الأحد 24 مايو - 11:46

مش حل ده يا مينا

بصي هيا اول حاجه غلط عملتها البنت انها دخلت شات
معظم البنات مش بيدخلوا شات لانهم عارفين مشاكله وايه اللي يحصل منه

هو لو الولد من نفس البلد تتقول لحد قريب منها ويقدر يحل المشكله
ولو مش من نفس البلد تقول لاب اعترافها او حد كبير ونفس الوقت يكون انسان متحضر تحكيله علي اللي حصل وربنا يقدر يدلها علي حل كويس

انا هسأل اب كاهن وهحاول اوصل لحد تاني وهقولك
ربنا يباركها ويبعد عنها ولاد الحرام

عدل سابقا من قبل BESOO في الأحد 24 مايو - 17:35 عدل 1 مرات
http://www.elta7ona.own0.com
شيرى بنت البابا كيرلس
شيرى بنت البابا كيرلس

انثى
هـوايـتـي : مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ Painti10

بطاقة الشخصية
لقبك:

مُساهمةموضوع: رد: مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟   مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 10163310الأحد 24 مايو - 13:34

اولا انا بشكركم جدا على رئيكم مرسى يا مينا ومرسى يا بيسو

ثانيا هو مش من بلدهاهية قالت انها تقول لواحد بيكلمها فاهم فى الكمبيوتر وهو حيروح يكلمة ويخلية يمسحهم بطرقتة وربنا يباركم فعلا ويحافظ على بناتة

وهى فعلا غلطانة لانى المفروض كل واحد يحط مبادىء لنفسة على النت
Elta7ona
في خدمه الجميـــع
في خدمه الجميـــع
Elta7ona

ذكر
مجموع المساهمات : 943
شفـيعي : Pope kerolos &Tmav Erene
الـعـمـل : مصمم مبتديء
هـوايـتـي : مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ Chess10
مزاجي : مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 32781810

بطاقة الشخصية
لقبك:

مُساهمةموضوع: رد: مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟   مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 10163310الأحد 24 مايو - 17:31

أولاً كلكو أعترضو علي دخول البنت دي الشات

يا جماعه الشات دا مش عيب ولا حرام
بس مع الي يستغلو صح
يعني ثقة البنت الزياده في الولد الي كان عامل نفسه بنت كانت زياده أوي يعني مفيش ثقة لازم توصل للحدود دي يعني فعلاً لازم تضع مباديء ليها علي النت وحدود متتعديهاش
واذا كان علي صورها فــ لو قدرت توصل لحل مع الواد بأي طريقه من الطرق ماشي
مقدرتش متحاولش تبين انها مهتمه أوي بالصور الي ليها مع الولد دا يعني عشان ميزلهاش
وبعدين هيا من بلد وهوا من بلد يعني ميقدرش يعمل معاها اي حاجه
وفــوق دا كلو متخليش حاجه بسيطه زي دي تأثر عليها أوي أحنا مفيش حد فينا معفي من الخطـــأ بس ألأفضل اننا نتعلم من أخطــــائنـــا وربنا يحافظ علي ولاده
https://elta7ona.own0.com
شيرى بنت البابا كيرلس
شيرى بنت البابا كيرلس

انثى

بطاقة الشخصية
لقبك:

مُساهمةموضوع: رد: مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟   مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 10163310الإثنين 25 مايو - 20:30

مرسى خالص يا كيرو وكلامك صح انا معاك فى كدة بس هو ممكن يوزع الصورة يعنى يشتغل بيها بنات مش كدة اذكان بعتها لصحبتها يعنى ممكن يبعتها لاى بنت تانى على النت ولا اية ربنا يباركك :bball:
ساندى
عضو مميز
عضو مميز
ساندى

انثى
مجموع المساهمات : 1385
شفـيعي : البابا كيرلس والعدرا
الـعـمـل : طالبة
هـوايـتـي : مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ Readin10
مزاجي : مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 19596310

مُساهمةموضوع: رد: مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟   مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 10163310الخميس 4 يونيو - 18:55

اللى انا اقدر اقولة انا احنا نصلولها لان الصلاه بتعمل كل شئ مستحيل وانا اولكم هااصللها
يسى
عضو مميز
عضو مميز
يسى

ذكر
مجموع المساهمات : 2060
شفـيعي : مارجرجس
الـعـمـل : باحث عن عمل يرضى ربنا
هـوايـتـي : مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ Travel10
مزاجي : مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 2411

بطاقة الشخصية
لقبك: المستشار

مُساهمةموضوع: رد: مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟   مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 10163310الخميس 4 يونيو - 22:13

شيرى كيفك

اول شى انا مع احترامى الشديد لرأى كيرو
بس انا بتعارض معة فى الكلام خالص
لانة الشات مش المكان اللى يليق ب البنت المسيحية\

واذا لازم ولابد بتقدر البنت تفوت على شات زى شات الطاحونة
هو اكيد مفيش حد بيفوت فية بس لو هى شاطرة بتقدر تئسسة
اقلة لو صار معها شى هنا بيكون لها 100 حل
بس انتى مقلتيش هل هو من بلدها ولا لاء
وهل ممكن انة حد يوصلة ولا لاء
واكيد هو مسيحى ولا بس بيعيش عليها الدور
لو هو مسيحى يبقا عمرة ما ها يئذيها
وبعدين حتى لو كان مش مسيحى مش ها يقدر يعمل حاجة
هى ممكن تقولة انت صاحب القرار وانا خلاص ها اتزوج وانت
اعتبرنى اختك واللى تقبلة على اختك اقبلة على
وتغير رقم تليفونها وتغير ايميلها وتحاول تقطع اى رباط
ممكن يربط بينهم وتتركة وانا واثق انة ما راح يقدر يعمل شى
وتصلى
ولو تقدرى تجيبيلى اى معلومات عنة انا بقدر اساعدها
اسف لو طولت عليكى

تقبلى مرورى البسيط
شيرى بنت البابا كيرلس
شيرى بنت البابا كيرلس

انثى

بطاقة الشخصية
لقبك:

مُساهمةموضوع: رد: مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟   مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 10163310الجمعة 5 يونيو - 0:45

مرسى يا ساندى يا قمر على ردك الجميل اوى دة واحنا فعلا لازم نصلى من اجلها
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
انا تمام الحمدلله كيفيك انت يارب تكون بخير

اشكرك كتير يا يسى على ردك الحلو دة بس انا لية تعليق على كلام حضرتك

لية البنت ممنوع تدخل شات اذا كان شات مسيحى فممكن انها تدخلة بس المهم تبقى حطة مبادىء

لنفسها على الشات يعنى زى الصورة والميك كدة

بس مفيش مانع انها تدخل وتتناقش مع اخوتها فى الدين

ثانيا الولد دة مش من بلد البنت ومحدش يعرفة

مرسى لاهتمامك يايسى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
merooo

انثى
مجموع المساهمات : 17
شفـيعي : البابا كيرلس
الـعـمـل : طالبة
هـوايـتـي : مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ Unknow11
مزاجي : مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 95168610

مُساهمةموضوع: رد: مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟   مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟ 10163310الخميس 9 يوليو - 21:53

انا مع احترامى الشديد لكل هذة الاراء اللى انا قريتها بس ما فيش حد بص للبساطة الزيادة اللى فى البنت
من كتر البساطة والطيبة اتكلمت بطبيعتها مع انسانة هى ما تعرفهاش وكلمتها عن نفسها وبعتت صور ليها بس هى غلطت طبعا غلطت لان الطيبة والثقة فى الناس والمحبة بتكون بحدود وخصوصا انها ما تعرفش مين دة او دى وكمان طالما الصور ما فهاش اى حاجة تخجلها او تشنها فهى كدة الخطر عليها مش كبير بس من رايى ان اب اعترفها هو اللى ممكن يحل الموضوع دة ويتكلم مع الولد مش هىمعاها رقم موبيلة يعنى ممكن يوصلة حتى عن طريق رقم الموبيل مش ممكن لو سالو يعرفو اسمة عن طريق الخط اللى هو مشترية من الشركة

مشكلة بتحصل للبنت على النت تعالو نشوف ونحاول نلاقى حل مع بعض ؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الثانوية العامة!!!!!!!!! تعالو نشوف
» هل تسهر امام الكمبيوتر مع المسيح ؟؟؟ ام !! تعالو نشوف
» ما الذى يضحك البنت فى مختلف عمرها تعالو نشوف
» بنت كانت هتسيب المسيح وقديس رجعها وقالت انا شوفته بعينى ياترى شافت مين القديس ده تعالو نشوف
» لالالا مش معقول ايه دة دة انهاردة اجمل يوم يوم تعالو كدة نشوف فى ايه انهاردة !!!!